Monday, October 26, 2015

Peluang Bisnes / Pekerjaan & Jana Second / Passive Income Untuk AndaSekeluarga

Ingin Jana Passive / Second Income @ Mencari Peluang Pekerjaan? Mari kami terangkan!

Adakah anda:
1) surirumah berkerjaya menjaga anak dan keluarga yang ingin membantu pendapatan keluarga?
2) bujang dan inginkan peluang pekerjaan atau peluang membuat bisnes
3) sedang bekerja tetapi income masih tidak mencukupi dan inginkan second income?
4) baru tamat pengajian dan tiada arah tuju?
5) inginkan bisnes yang berkekalan?
6) ingin memulakan sesuatu yang boleh menjana passive income buat diri dan keluarga?

Dengan keadaan ekonomi negara kita sekarang, sudah pasti ramai golongan yg sentiasa ingin mencari peluang / pekerjaan tambahan bagi menampung keperluan keluarga. Lagi baik jika usaha yang kita jalankan sekarang boleh berkekalan dan manfaatnya dapat dirasai setiap hari pada masa akan datang. Inilah dinamakan passive income dimana setiap usaha titik berat peluh kita pada masa sekarang, dapat dimanfaatkan berganda-ganda.

Suka saya kongsikan antara cara-caranya seperti berikut. Yang penting kene fokus,  cekal dan percaya usaha yg kita berikan sekarang pasti hasilnya diperoleh berganda-ganda kelak.

1. Mulakan bisnes bersama Shaklee

Cuba awak google atau cari di youtube. Pasti terjumpa banyak cerita tentang kejayaan pengusaha bisnes Shaklee. Untuk makluman, Shaklee merupakan pengeluar product kesihatan dan kebersihan yang amat baik dan terbukti dapat  membantu untuk mencegah penyakit yang tidak diingini dan juga membantu pengguna untuk menjaga kesihatan tubuh badan dengan optimum. Pada masa yg sama, Shaklee juga  offer kepada org ramai untuk menjana income sendiri dari rumah mahupun tempat kerja dengan cara yg mudah, cepat dan cermat! Banyak manfaat dimana semua perniagaan adalah online dan barang dihantar terus ke rumah! Training juga diberikan! Income sesetengah Shaklee dsitributor sehingga 5 figure iaitu lebih rm10,000 steady income commission secara bulanan! Selain itu, bonus, pakej percutian, insentif elaun kereta dan challenge hadiah dari masa ke semasa yang dioffer oleh syarikat! Percayalah! Anda sudah bersedia dan Inginkan penerangan lanjut? Komen "Saya Suka Shaklee" atau WA terus Shaklee Independent Distributor kami, Maya & Hafiz di 012-6113989 sekarang

2. Mulakan Bisnes Anda sebagai Ejen Sah Insurance Takaful Ikhlas

Pekerjaan ini, mungkin belum ramai lagi tahu kelebihan dan keistimewaannya. Untuk mudah, sebagai ejen insurance, anda bukan sahaja membantu diri sendiri menjana income, anda juga membantu semua kawan, sanak sandara dan keluarga di luar sana ke arah yg baik dengan adanya perlindungan keluarga terutamanya pada keadaan musibah nauzubillah. Insurance memudahkan seseorang dari segi kewangan bila ia sangat diperlukan. Bayangkan bil hospital masa kini yg rawatan kos secara general melangkaui rm50,000 bagi satu kali sesi rawatan. Di mana ingin kita mencari punca pendapatan tersebut. Dengan insurance, bayaran bulanan serendah rm200 boleh memberi perlindungan kos rawatan lebih rm500,000. Bagus sekali kan? 

Selain itu, selaku ejen, increment gaji meningkat setiap kali anda berjaya membuka plan perlindungan baru pada client anda. Bukan setiap tahun seperti bekerja di syarikat orang. Cuba tanya rakan2 yg sedang bekerja, berapa increment tahunan yg mereka terima? Ada rm100, rm200, rm 300 SETAHUN ! Malah ada juga yg tiada langsung increment !!! Bayangkan anda sendiri berpeluang menentukan increment yang anda inginkan. Bukan setakat tahunan, increment sbg ejen insurance, hampir setiap hari!! Satu case plan perlindungan yg dibuka utk 1 org client boleh menjana increment sehingga rm500 sebulan!!!! Tidak percaya? mari belajar dan dapatkan faktanya dan penerangan lanjut melalui ejen insurance recommended dari kami dari Takaful Ikhlas. Income ejen insurance bukan sahaja limited kepada commission sales, ada juga bonus 2 kali setahun, weekly atau monthly challenge utk menangi gadget terkini spt iphone, ipad, pakej percutian dan banyak lagi. Jika inginkan info lanjut, comment di bawah "Saya suka Takaful Ikhlas" atau WA terus kepada pasangan ejen Hafiz & Maya di 012-6113989

Baiklah, itu sahaja post buat kali ini. Banyak lagi cara menjana passive income dan peluang pekerjaan  yang ingin dikongsikan spt ejen unit trust, ejen emas public gold, ejen hartanah, ejen amway, ejen coway, menjadi blogger seperti kami dan banyak lagi. Jika inginkan perkongsian segera, tinggalkan komen "Kongsikan Lagi" dan insya Allah akan dikongsi bersama dengan segera. Jika tidak, tak mengapa, admin akan kongsikan dari semasa ke semasa. Terima kasih kerana bersama kami! Sekarang sudah tahu, bertindaklah segera dan Mulakan hidup baru anda!

Have fun & Take care 
@ macammacamboleh.blogspot.com







You might also like:

Shop online @ LAZADA.

No comments:

Post a Comment